مرکز تخصصی اپلیکیشن های اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه بازی PS5 را با گوشی هوشمند دانلود کنیم؟

اگر شما هم از طرفداران کنسول های بازی و بازی های پلی استیشن هستید حتما می دانید که دانلود بازی های PS5 بسیار زمانبر می باشد، با این حال شما می توانید بازی های پلی استیشن 5 را با وصل کردن به گوشی اندروید یا آیفون خود خیلی بهتر و سریعتر دانلود کنید! در این مطلب دانلود بازی PS5 با گوشی اندروید را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

آموزش دانلود بازی PS5 با گوشی اندروید

قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که کنسول PS5 شما به اپلیکیشن PlayStation لینک شده باشد. برای این کار ، اپلیکیشن پلی استیشن را در iPhone ، iPad یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید و به منوی Settings (تنظیمات) بروید. با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده در صفحه اصلی نرم افزار می توانید وارد تنظیمات شوید. در مرحله بعدی، به بخش “Console Management” رفته و گزینه “Link Console to App” را انتخاب کنید.

آموزش دانلود بازی PS5 با گوشی اندروید

لیستی از کنسول ها بارگیری می شود و هر پلی استیشنی که قبلا با آن به سیستم وارد شده اید را نشان می دهد.

آموزش دانلود بازی PS5 با گوشی اندروید

تا زمانی که با اکانت خود وارد کنسول PS5 خود شده باشید، باید نام آنرا داخل این لیست ببینید.

PS5 خود را باید آماده کنید

برای اینکه بتوانید آن را با برنامه در حالت استراحت کنترل کنید، باید تنظیماتی را در PS5 فعال کنید. به منوی (Settings) تنظیمات بروید (با انتخاب نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی PS5) ، سپس به قسمت “System” بروید. از آنجا به بخش «Power Saving» بروید و گزینه «Features Available in Rest Mode» را از زیر منو انتخاب کنید.

 دانلود بازی PS5

گزینه “Stay Connected to the Internet” را فعال کنید. به شما امکان می دهد PS5 شما در حالت آماده به کار به طور خودکار به روز شود. همچنین دکمه دوم با عنوان “Enable Turning On PS5 From Network” وجود دارد که به شما امکان می دهد PS5 خود را از طریق برنامه فعال کنید.

 دانلود بازی PS5

دانلود بازی ها از طریق اپلیکیشن

هنگامی که کنسول خود را به برنامه متصل کردید ، برنامه تلفن همراه PlayStation را در تلفن هوشمند خود باز کرده و به Game Library مراجعه کنید. (مطابق تصویر زیر)

 دانلود بازی PS5

در قسمت Game Library ، بازی مورد نظر را برای دانلود انتخاب کنید. اگر آن را در لیست (played) گیم‌های اخیراً بازی شده مشاهده نمی کنید ، به لیست “Purchased” بروید که به صورت خودکار بازی های شما را به ترتیب حروف الفبا مرتب می کند.

 دانلود بازی PS5

پس از انتخاب یک بازی ، گزینه “Download to Console” را مشاهده خواهید کرد. مستقیماً در زیر آن خواهید دید که چه کنسولی به برنامه پیوند داده شده است. به عنوان مثال در اینجا در جلوی Linked Console نام PS5 نوشته شده است.

 دانلود بازی PS5

روی دکمه “Download to Console” ضربه بزنید و روند دانلود را در صف مشاهده خواهید کرد. (مطابق تصویر زیر)

 دانلود بازی PS5

هنگامی که بازی به طور کامل دانلود شود و آماده بازی کردن در PS5 باشد، اعلانی دریافت خواهید کرد.

منبع: کافه آموزش

مطالب پیشنهادی ما
آموزش وصل کردن دسته بازی پلی استیشن 5 به گوشی اندروید – اتصال دسته PS5 با بلوتوث

  • ۰۰/۰۴/۲۹
  • محمد رادمهر

PS5

پلی استیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی