مرکز تخصصی اپلیکیشن های اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه می توانیم استاپ لاس در صرافی کوینکس قرار دهیم؟

صرافی کوینکس یکی از بهترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال است و با خدمات خوبی که به کاربران ایرانی میدهد از محبوبیت خاصی نزد کاربران ایرانی برخوردار است. این صرافی مانند سایر صرافی های برتر امکانات مختلفی دارد و این امکانات ترید را برای کاربران راحت تر کرده است. یکی از امکانات خوب صرافی Coinex ویژگی Stop-Limit یا معامله با حد ضرر می باشد. در اینجا قصد داریم قراردادن استاپ لاس در صرافی کوینکس را آموزش بدهیم با کافه لرن همراه باشید.

توجه: در صورتی که هنوز در صرافی کوینکس ثبت نام نکرده‌اید به این لینک بروید و اگر روند ثبت نام برای شما دشوار است به مطلب آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس مراجعه کنید.

استاپ لاس (Stop Loss) یا حد ضرر چیست؟

در صورتی که شما وارد یک معامله شوید و طبق تحلیل خود یک ارز دیجیتال را خریداری کنید، همواره امکان اصلاح قیمت و شکست حمایت های آن وجود خواهد داشت. از این رو تحلیل گران و معامله گران یک قیمت را برای خود به عنوان حد ضرر تعیین می کنند که در صورت شکست آن، امکان ریزش بیشتر وجود خواهد داشت. از این رو با تعیین حد ضرر (Stop loss) از ضرر بیشتر جلوگیری می کنند و قبل از اینکه قیمت ارز ریزش بیشتری کند سفارش فروش را ثبت می کنند.

برای مثال ما بیت کوین را در قیمت 34000 دلار خریداری می کنیم، طبق تحلیل های مختلف متوجه می شویم و تشخیص میدهیم که حد ضرر ما 33500 دلار می باشد. یعنی حمایت 33500 دلار را مهم در نظر میگیریم و اگر 33500 دلار شکسته شود قیمت ریزش بیشتری می کند. این به این معنی است که اگر قیمت بیت کوین به هر دلیلی رشد نکرد و دچار ریزش شد، اگر قیمت 33500 دلار را بشکند ممکن است قیمت آن ریزش بیشتری کند و حمایت دیگری سر راه نخواهد داشت و ممکن است تا 32000 دلار نیز ریزش کند. به این ترتیب بهتر است قبل از این که قیمت بیت کوین به 32000 دلار برسد ما بیت کوین خود را روی حد ضرر(33500) فروخته باشیم و از ضرر بیشتر جلوگیری کنیم.

چگونه باید در صرافی کوینکس حد ضرر قرار دهیم؟

قراردادن استاپ لاس در صرافی کوینکس بسیار ساده است. به این صورت که وقتی ما یک ارز دیجیتال را خریداری کرده ایم می توانیم بلافاصله تعیین کنیم که اگر قیمت آن از یک حد پایین تر آمد، اردر فروش فعال شود. برای قرار دادن Stop Loss در کوینکس به صورت زیر عمل می کنیم:

استاپ لاس در صرافی کوینکس

مطابق تصویر بالا توضیحاتی را ارائه می دهیم و سعی می کنیم با یک مثال قرار دادن حد ضرر را به شما آموزش دهیم.

برای مثال ما 0.055 بیت کوین (BTC) خریداری کرده ایم. طبق تحلیل های ما تشخیص داده ایم که اگر قیمت بیت کوین حد ضرر 33000 دلار را بشکند ممکن است قیمت خیلی پایین تر بیاید. به همین منظور حد ضرر خود را 33000 دلار می گذاریم.

فیلد شماره یک؛ در این قسمت باید حد ضرر خود را وارد کنیم، برای مثال بالا، ما مقدار استاپ را 33000 دلار می گذاریم. این به این معنا است که اگر زمانی قیمت بیت کوین به 33000 دلار برسد سفارش ما تازه فعال می شود.

فیلد شماره دو؛ در این بخش باید قیمتی که ما حاضریم بیت کوین خود را بفروشیم وارد کنیم. در این جا ما اندکی پایین تر از قیمت حد ضرر را وارد کرده ایم تا اگر یک زمان قیمت بیت کوین به 33000 دلار رسید، قیمت فروش ما پایین تر از قیمت مارکت باشد و سفارش ما سریع تر بفروش برود.

فیلد شماره سه؛ در این فیلد باید تعداد بیت کوینی که داریم و می خواهیم با فعال شدن حد ضرر آن ها را بفروشیم وارد کنیم.

مطالب پیشنهادی ما
ثبت نام در صرافی کوینکس – آموزش ساخت اکانت در صرافی ارزدیجیتال Coinex
آموزش معامله اسپات در صرافی کوینکس – خرید و فروش ارز دیجیتال در Coinex به روش Spot
کوینکس جایگزین صرافی بایننس ! مزایای استفاده از صرافی ارز دیجیتال Coinex

  • ۰۰/۰۴/۲۵
  • محمد رادمهر

ارز دیجیتال

صرافی کوینکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی